ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Θεωρίες Αξιολόγησης στην Εκπαίδευση
(Πλιόγκου Βασιλική – Τρομάρα Σοφία)
1. Η αξιολόγηση για τη μάθηση και η αξιολόγηση ως μάθηση. Σύγχρονες προσεγγίσεις και βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας.
2. Πολλαπλές μορφές ανισοτήτων στην εκπαίδευση: αξιολόγηση και εμπόδια στον κοινωνικό μετασχηματισμό.
3. Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: απόψεις εκπαιδευτικών, εκπαιδευτική αποτελεσματικότητα, επαγγελματική ανέλιξη και κοινωνική συνοχή
4. Αξιολόγηση και μετα-Covid εποχή. Η εκπαιδευτική αξιολόγηση ως εργαλείο επανάκαμψης.
5. Μακρο-σκοπικές προσεγγίσεις της εκπαιδευτικής αξιολόγησης. Ελλάδα και άλλες χώρες.
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Η Αξιολόγηση στο μοντέλο κοινωνικής-οικονομικής ανάπτυξης και δομών Πρόνοιας και Πολιτισμού
(Καλεράντε Ευαγγελία- Νικολάου Σουζάνα- Ασπρούλης Άρης- Ουδατζής Νίκος- Δημούλης Κωνσταντίνος)
1. Η Αξιολόγηση ως διαδικασία σε δομές δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης
2. Αξιολόγηση και δημόσια διοίκηση στην Ελλάδα: Ιστορία, πρότυπα και πεδία εφαρμογής
3. Αξιολόγηση και λειτουργία των επιχειρηματικών δομών
4. Αξιολόγηση της ενσωμάτωσης των επιχειρήσεων στο εξωτερικό τους περιβάλλον (κοινότητες, τοπική οικονομία, αυτοδιοίκηση)
5. Αξιολόγηση και προνοιακές δομές: Περιπτώσεις ανάλυσης στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
6. Διεθνείς Οργανισμοί και πεδία εφαρμογής της Αξιολόγησης: Πρότυπα και δείκτες αξιολόγησης
7. Ειδικές μορφές Αξιολόγησης στην οργάνωση και λειτουργία των πολιτιστικών δομών
8. Το ζήτημα της Αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στην εκπαιδευτική πολιτική (2015-2022) ή οποιαδήποτε άλλη περίοδο (θέμα προς διαμόρφωση)
9. Εκπαιδευτική πολιτική για την Ανώτατη Εκπαίδευση (2020-2022). Κοινωνιολογικές και πολιτικές διαστάσεις στο ερμηνευτικό πλαίσιο της Αξιολόγησης (θέμα προς διαμόρφωση)
10. Εκπαιδευτική πολιτική για τα ΑΜΕΑ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Θεωρητική προσέγγιση της σχέσης εκπαίδευσης- εργασίας- Αξιολόγησης
11. Αναλυτική παρουσίαση της έρευνας έκθεσης (ΙΕΠ) για τη διαρροή μαθητών-μαθητριών από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Κοινωνικο-Πολιτικός Λόγος στην Αξιολόγηση της Έρευνας
12. Μελέτη και σχολιασμός των πορισμάτων της τελευταίας έκθεσης PISA, λαμβάνοντας υπόψη: α) συγκριτικά στοιχεία και β) δημοσιεύματα τύπου.
13. Ανάλυση περιεχομένου άρθρων σε εφημερίδες για θέματα μεταναστών- προσφύγων: Κοινωνικο-πολιτική Αξιολογική οριοθέτηση
14. Ανάλυση περιεχομένου άρθρων σε εφημερίδες για θέματα γυναικοκτονιών ή κακοποίηση ή συνδυασμό των δυο. Κοινωνικο-πολιτική Αξιολογική οριοθέτηση
15.Μελέτη και σχολιασμός εκθέσεων Ευρωπαϊκής Ένωσης ΟΟΣΑ και Διεθνών Ευρωπαϊκών Φορέων σε ειδικές θεματικές, που προσδιορίζονται, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα φοιτητών-φοιτητριών.
16. Κοινωνικο-πολιτικές διαστάσεις θεματικών, όπως εκφέρονται στον κινηματογραφικό ή λογοτεχνικό λόγο (θέμα προς διαμόρφωση κατόπιν συνεννόησης)
17. Γενιά Ζ- Αξιολόγηση χαρακτηριστικών της συνδυαστικά σε μεθόδους διδασκαλίας
18. Γενιά Ζ- Αξιολόγηση δεδομένων, ανάλυση κοινωνικών προβλημάτων στην εκπαίδευση
19. Πολιτική κοινωνικοποίηση- ομάδες πίεσης: συνδικαλιστικοί φορείς, παρεμβατικός εκπαιδευτικός λόγος (η περίοδος και το υλικό κατόπιν συνεννόησης)
20. Πολιτική κοινωνικοποίηση, μαθητικοί σύλλογοι ή φοιτητικοί σύλλογοι (εκδηλώσεις φαινομένων, έρευνα ή ανάλυση εντύπων σε ορισμένη περίοδο)
21. Δυτική κουλτούρα ή άλλη κουλτούρα και επικαθορισμοί στην εκπαίδευση (ειδική θεματική προς διαμόρφωση)
22. Αξιολόγηση ζητημάτων σχετικών με το bullying ( έρευνες, κειμενικός λόγος κλπ.)
23. Αξιολόγηση πολιτικού λόγου, πχ άνοδος της άκρας δεξιάς, σύνδεση με εκπαίδευση, πολιτική κοινωνικοποίηση, δημοκρατία, θεσμούς κλπ.
24. Το πρόγραμμα PISA του ΟΟΣΑ ως μέθοδος αξιολόγησης. Μια κοινωνιολογική ανάλυση και αξιολόγηση.
25. Η θεωρία του Ανθρωπίνου κεφαλαίου σήμερα και η εκπαίδευση ως επενδυτικό ή καταναλωτικό αγαθό
26. Η έκθεση προτάσεων του ΟΟΣΑ (Education Policy Advices for Greece, 2011) ως παράγοντας επιτάχυνσης της εναρμόνισης σε κοινές εκπαιδευτικές στρατηγικές κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης
27. Οι επιπτώσεις της αξιολόγησης και της διαπίστευσης στην Ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην οργανωτική και επαγγελματική αυτονομία των διδασκόντων (2005-2022)
28. Αυτονομία των σχολικών μονάδων, εντατικοποίηση «ελέγχου» προσαρμογής σε κανονιστικές νόρμες και αλλαγή του «εργασιακού ήθους» των εκπαιδευτικών. Ο ρόλος του «ρυθμιστικού κράτους» ως καταλύτης μεταβάσεων σε νέο εκπαιδευτικό παράδειγμα.
29. Λειτουργική αξιοποίηση/αποτίμηση των αποτελεσμάτων αξιολόγησης των επιδόσεων μαθητών ηλικίας 15 ετών στους διαγωνισμούς PISA στον εκπαιδευτικό πολιτικό λόγο στην Ελλάδα της τελευταίας δεκαετίας.
30. Κοινωνικές και εκπαιδευτικές προκλήσεις από τη θεσμοθέτηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής
31. Κοινωνικές επιπτώσεις του συστήματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών από το 1832 έως το 1895.
32. Η προσπάθεια ανανέωσης του αξιολογικού συστήματος των εκπαιδευτικών του 1899 από τον Αθ. Ευταξία. Για ποιους λόγους απέτυχε;
33. Η προσπάθεια ανανέωσης του αξιολογικού συστήματος των εκπαιδευτικών του 1889 (τα 9 νομοσχέδια του Γ. Θεοτόκη). Για ποιους λόγους απέτυχε;
34. Ο Χαρίλαος Τρικούπης και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Πολιτικοί και κοινωνικοί παράγοντες που επηρέασαν την εκπαιδευτική πολιτική του.
35. Ο θεσμός του επιθεωρητή από το 1895 έως το 1940. Κριτική αποτίμηση του θεσμού.
36. Ο θεσμός του επιθεωρητή από το 1949 έως το 1982. Κριτική αποτίμηση του θεσμού.
37. Κριτική αποτίμηση της εκπαιδευτικής πολιτικής της περιόδου 1980-1989.
38. Νέοι και Ευρώπη. Αξιολόγηση των απόψεων των νέων για ευρωπαϊκές πολιτικές.
39. Το σχολείο ως οργανισμός που μαθαίνει και ως κοινότητα μάθησης . Αξιολόγηση από εκπαιδευτικούς στην πράξη
40. Η επίδραση τη αυτοαξιολόγησης στη μάθηση και ο ρόλος της ηγεσίας.
41. Συμπερίληψη και αξιολόγηση
Σε συνεννόηση μπορείτε να επιλέξετε ένα άλλο θέμα το οποίο θα προσαρμοστεί κατάλληλα, ώστε να σας δοθεί η δυνατότητα να διερευνήσετε διαθεματικά και διεπιστημονικά σύγχρονες οπτικές.
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Μεθοδολογία έρευνας στην Αξιολόγηση
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
Κυρίδης Αργύρης
- Κατασκευή κλίμακας στάσεων για θέμα που θα επιλέξει ο/η φοιτητής/τρια
- Προσδιορισμός ερευνητικού προβλήματος, ερευνητικών ερωτημάτων και ερευνητικού εργαλείου σε θέμα που θα επιλέξει ο/η φοιτητής/τρια
- Βασική Ανάλυση ποσοτικών δεδομένων (θα τα χορηγήσει ο διδάσκων)
- Δημιουργία μικτού ερωτηματολογίου (στάσεις και συλλογή πληροφοριών) για θέμα που θα επιλέξει ο/η φοιτητής/τρια
- Ερευνητικά ερωτήματα και διατύπωση ερωτήσεων για θέμα που θα επιλέξει ο/η φοιτητής/τρια
Γιαβρίμης Παναγιώτης
- Η ανάλυση περιεχομένου στην ποιοτική έρευνα
- Οι ομάδες εστίασης ως μέθοδος έρευνας
- Η έρευνα δράσης ως μέθοδος έρευνας
- Η εμπειρικά θεμελιωμένη θεωρία (Grounded Theory)
- Η Εθνομεθοδολογία στην ποιοτική έρευνα
- Η Φαινομενολογία στην ποιοτική έρευνα
Φωτόπουλος Νίκος
1. Αξιολόγηση προγραμμάτων σε δομές δια βίου μάθησης (γενικής εκπαίδευσης
ενηλίκων, ΚΕΔΙΒΙΜ)
2. Αξιολόγηση προγραμμάτων σε δομές επαγγελματικής κατάρτισης (αρχικής και συνεχιζόμενης)
3. Πιστοποίηση Προσόντων Μη τυπικής Εκπαίδευσης και άτυπης μάθησης
4. Δια βίου Μάθηση και Κοινωνική Ευπάθεια
5. Σύνδεση τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης
6. Εκπαίδευση, κατάρτιση, ΔΒΜ και πολιτικές απασχόλησης
7. Ανθρώπινο δυναμικό, Δεξιότητες και αγορά εργασίας.
Κωνσταντινίδου Ευθαλία
1. Κοινωνικοψυχολογική ανάλυση λόγου και ψυχολογική αξιολόγηση ποιότητας ζωής: Σύνδεση με την έρευνα εκπαιδευτικής αξιολόγησης
2. Κοινωνικοψυχολογική ανάλυση λόγου και λογοδοτήσεις: Σύνδεση με την έρευνα εκπαιδευτικής αξιολόγησης
3. Κοινωνικοψυχολογική ανάλυση λόγου και ανάλυση συνομιλίας: Σύνδεση με την έρευνα εκπαιδευτικής αξιολόγησης
4. Κοινωνικοψυχολογική ανάλυση λόγου και ιδεολογικά διλήμματα: Σύνδεση με την έρευνα εκπαιδευτικής αξιολόγησης
5. Κοινωνικοψυχολογική ανάλυση λόγου και κατασκευή γεγονότων: Σύνδεση με την έρευνα εκπαιδευτικής αξιολόγησης
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Ιστορική συγκριτική επισκόπηση εφαρμοσμένων μοντέλων Αξιολόγησης
(Τζάρτζας Γιώργος, Σβολόπουλος Βασίλειος)
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
1. Αξιολόγηση βάσει φακέλου: Συγκριτική μελέτη της εφαρμογής της μεθόδου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (τουλάχιστον δύο χώρες)
1. Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης
2. Συστήματα αξιολόγησης φοιτητών στα πανεπιστήμια
3. Συστήματα αξιολόγησης για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
4. Σύνδεση αξιολόγησης εκπαιδευτικών και επαγγελματικής ανάπτυξης
5. Τράπεζα Θεμάτων
2.Αξιολόγηση εκπαιδευτικών και επαγγελματική ανάπτυξη
3. Σχέδιο και υλοποίηση έρευνας (μικρής κλίμακας με συνεντεύξεις ή με ερωτηματολόγιο) για τις απόψεις εκπαιδευτικών σχετικά με την αξιολόγησή τους
4. Η σχέση της υποκειμενικής και αντικειμενικής γνώσης στις ανθρωπιστικές επιστήμες
5. Η συμβολή της γνώσης στη διαμόρφωση του ανθρώπου
– Το παράδειγμα του Comenius.
– Το παράδειγμα του J.J>Rousseau
– Το παράδειγμα του Νεοουμανισμού
– Το παράδειγμα της Παιδαγωγικής Ανθρωπολογίας
6. Η αξιολόγηση ως μέσο διαμόρφωσης του ανθρώπου
7. Η αξιολόγηση της Γνώσης: μία ιστορική προσέγγιση
8. Η αξιολόγηση της Γνώσης στο 19ο αι.
Spencer, Η. (1861). What Knowledge Is of Most Worth.
9. Η αξιολόγηση στη Νεωτερικότητα.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Η εργασία θα πρέπει να περιλαμβάνει εξώφυλλο με το όνομά σας και όνομα διδάσκοντος/ουσας.
- Η αναφορά στη βιβλιογραφία θα πρέπει να γίνεται με το σύστημα ΑΡΑ (θα λάβετε σχετικό αρχείο αναφορών)
- Η εργασία θα πρέπει να περιλαμβάνει ως 20 πηγές
- Δομή Εργασίας
- Περίληψη
- Παρουσίαση των κυρίως θεμάτων μελέτης
- Εισαγωγή στο θέμα
- Ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και ανάπτυξη του θέματος (σε κεφάλαια)
- Συμπεράσματα
- Βιβλιογραφία
- Μέγεθος εργασίας (3.000-5.000 λέξεις) (αν θέλει κάποιος- κάποια επαυξημένο αριθμό λέξεων μπορεί να το κάνει)
- Ημερομηνία παράδοσης στην πλατφόρμα : 07/02/2025
(θα σας δοθούν οδηγίες, όταν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες από τον τεχνικά υπεύθυνο Γ. Σεμερτζίδη)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
- Όπου το μάθημα διδάσκεται από περισσότερους καθηγητές-καθηγήτριες γίνεται μια εργασία στο προτεινόμενο θέμα του καθηγητή ή της καθηγήτριας που επιλέγεται.
- Αν επιλεγεί διεπιστημονική εργασία, σε συμφωνία πάντα με τον καθηγητή ή την καθηγήτρια, διορθώνεται και από τους δυο καθηγητές/τριες και βαθμολογείται ξεχωριστά.
- Διατηρείται το δικαίωμα της αντιπρότασης θέματος, εφόσον συμφωνεί ο καθηγητής ή καθηγήτρια
- Σε κάθε μάθημα η επικοινωνία για τις εργασίες γίνεται αποκλειστικά με τον καθηγητή ή την καθηγήτρια του μαθήματος.
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Η Αξιολόγηση στη Δια βίου Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Επιμόρφωση
(Πλιόγκου Βασιλική – Τρομάρα Σοφία)
1. Δια Βίου Μάθηση (ΔΒΜ) και Εκπαίδευση Ενηλίκων. Εργαλεία της σύγχρονης εκπαιδευτικής πολιτικής και αξιολόγηση στο πεδίο της ΔΒΜ.
2. Δια βίου μάθηση, πιστοποίηση προσόντων και διασφάλιση ποιότητας. Διερεύνηση των ελληνικών πολιτικών.
3. Ρόλος της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών: επαγγελματική εξέλιξη και ποιότητα στην εκπαίδευση.
4. Η Εκπαίδευση Ενηλίκων στις Σύγχρονες Κοινωνικο-Οικονομικές, Πολιτικές και Πολιτισμικές Συνθήκες. Ελλάδα και Ευρώπη.
5. Αξιολόγηση των προγραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων στην Ελλάδα.
6. Δια Βίου Μάθηση/Εκπαίδευση Ενηλίκων και Βιώσιμη Ανάπτυξη. Κοινωνική Δικαιοσύνη και Κοινωνικός Μετασχηματισμός.
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Ειδικές μορφές Αξιολόγησης στις Πολιτικές: Κοινωνικής Ισότητας, Ζητημάτων Κοινωνικού Φύλου, Μετανάστευσης
(Καλεράντε Ευαγγελία- Νικολάου Σουζάνα- Ασπρούλης Άρης- Ουδατζής Νίκος- Δημούλης Κωνσταντίνος)
- Θεσμικές οριοθετήσεις της Ε.Ε., εμφωλευμένα παίγνια και ασύμπτωτα συμφέροντα παικτών κατά την κρίση του προσφυγικού/μεταναστευτικού (2015)
- Εκπαίδευση μεταναστών/προσφύγων, πολύτιμα διδάγματα, ανοικτές προκλήσεις. Εκπαίδευση σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ή «εκπαίδευσης έκτακτης ανάγκης»;
- Μεταναστευτικό/προσφυγικό ζήτημα και πρόκληση πολιτικών εξελίξεων στην Ευρώπη (χώρες υπό επιλογή). Ο ρόλος και η δυναμική των ΜΜΕ στη συγκρότηση της δημόσιας σφαίρας.
- Η μουσουλμανική μειονότητα στη Δυτική Θράκη και η εκπαιδευτική πολιτική της Ελλάδας.
- Η Ρομά μειονότητα και η εκπαιδευτική πολιτική της Ελλάδας.
- Η πομακική μειονότητα στη Δυτική Θράκη και η εκπαιδευτική πολιτική της Ελλάδας.
- Κριτική αποτίμηση της εκπαιδευτικής πολιτικής της Ελλάδας σε παιδιά μετανάστες και πρόσφυγες (2010-2023).
- Σύνδεση της εκπαιδευτικής πολιτικής των ελληνικών κυβερνήσεων για τη μουσουλμανική μειονότητα στη Δυτική Θράκη με την ελληνική εξωτερική πολιτική (1922-1995).
- Η Γενική Γραμματεία Ισότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και το Παρατηρητήριο για τη Ισότητα των Φύλων. Αξιολόγηση, σύγκριση με τον Οργανισμό της Γενικής Γραμματείας Ισότητας Φύλων και κριτική για την κατάργηση της αυτοτέλειας του μοναδικού εξειδικευμένου θεσμικού μηχανισμού για την ισότητα των φύλων το έτος 2019.
- Αξιολόγηση της δημόσιας παρουσίας ανδρών και γυναικών πολιτικών στα ελληνικά μέσα ενημέρωσης
- Προφίλ και αξίες νέων στην Ελλάδα
- Ισότητα των φύλων και Γυναικοκτονίες κατά την περίοδο της Πανδημίας. Έρευνα στον Τύπο.
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
4.1 Miles 4.1 Miles | An Oscar-Nominated Op-Doc
Attila ’74 Atilla 74: The Rape of Cyprus Michael Cacoyannis Αττίλας 74: Ο βιασμός της Κύπρου Μιχάλη Κακογιάννη
Exodus https://movio.club/movie/470053
Το Λιβάδι που Δακρύζει https://movio.club/movie/37952
Το Μετέωρο Βήμα του Πελαργού https://movio.club/movie/47432
Γαλήνη ΓΑΛΗΝΗ Γκρέγκορι Μαρκόπουλος 1958
Το Ταξίδι των Καταραμένων https://movio.club/movie/75641
Όχθες https://movio.club/movie/365331
Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ (ΝΙΚ.ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ, σκηνοθεσία Ζύλ Ντασσέν) ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ (1957)
Απ’ το Χιόνι https://movio.club/movie/388281
America, America https://movio.club/movie/47249
Ο Μετανάστης https://movio.club/movie/47653
Lamerica 라메리카 (Lamerica, 1994) 한글자막
ΦΥΛΟ
Αντίο Παλλακίδα μου https://voody-online.com/load/dramaa/24799-Αντίοπαλλακίδα-μουFarewell-My-ConcubineBa-wang-bie-ji-1993.html
Στέλλα https://www.dailymotion.com/video/x8itdau
Στρέλλα https://greek-movies.com/movies.php?m=1993
Ευδοκία
https://greek-movies.com/movies.php?m=90
Il Grido Il Grido – di Michelangelo Antonioni – Film Completo by Film&Clips
Πέντε Εύκολα Κομμάτια https://movio.club/movie/26617
Το Κορίτσι με τα Μαύρα https://greek-movies.com/movies.php?m=10
Άγγελος https://movio.club/movie/162484
Boys Don’t Cry https://movio.club/movie/226
Dannish Girl https://movio.club/movie/306819
Star is Born https://movio.club/movie/22692
Όλα για τη Μητέρα μου Ταινία Όλα για τη μητέρα μου / All About My Mother / Todo sobre mi madre (1999) online με ελληνικους υποτιτλους Δράμα Greek subtitles (tenies-online.best)
Πράσινες Τηγανιτές Ντομάτες Πράσινες Τηγανητές Ντομάτες (Fried Green Tomatoes) 1991 -Ελληνικοί υπότιτλοι- – YouTube
ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ
Παράσιτα https://movio.club/movie/496243
1900 https://movio.club/movie/3870
Μαθαίνοντας την Αδικία https://movio.club/movie/479353
Inequality for All https://movio.club/movie/159008
Poor Us: An Animated History of Poverty https://movio.club/movie/215012
Λαός και Κολωνάκι https://greek-movies.com/movies.php?m=824
Η Κυρία και Ο Ναύτης https://movio.club/movie/37916
Το Τρίγωνο της Θλίψης https://movio.club/movie/497828
The Garden of the Finzi https://movio.club/movie/4789
Umberto D https://movio.club/movie/833
Κλέφτης Ποδηλάτων https://movio.club/movie/5156
Τα Σταφύλια της Οργής https://movio.club/movie/596
Άνθρωποι και Ποντίκια https://movio.club/movie/51802
Βίαιοι, Βρώμικοι, Κακοί! https://movio.club/movie/19413
They Shoot Horses, Don’t They? They Shoot Horses, Don’t They ? (1969) [HD] – Sydney Pollack
Where the Crawdads Sing (και στο movio club χωρίς διαφημίσεις) Εκεί που τραγουδάνε οι καραβίδες / Where the Crawdads Sing (2022) » Ταινίες σειρες online με ελληνικους υποτιτλους Voody (voody-online.com)
Η Μικρή Πριγκήπισσα Η μικρή πριγκίπισσα (1939) – YouTube
Mother India Mother India (1957) Μητέρα Ινδία – भारत माता – YouTube
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Etre et Avoir Être et avoir Documentaire
Entre les Murs Entre les murs (Entre os muros da escola)
Se… Se… (1968) – Filme Completo – Legendado / If… 1968 Full Movie
Summerhill Film Summerhill Film Greek Subtitles May 2020
Ο Δάσκαλος που Άφηνε τα Παιδιά να Ονειρεύονται Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ
Zero de Conduite Zéro de conduite – Jean Vigo
Ο Ψύλλος ~ Υπερκινητικός Δάσκαλος Ο Ψύλλος~Υπερκινητικός Δάσκαλος
Το Καναρινί Ποδήλατο Το καναρινί ποδήλατο – Full movie
Ο Κύκλος των Χαμένων Ποιητών Ο Κύκλος των Χαμένων Ποιητών / Dead Poets Society (1989) » Ταινίες σειρες online με ελληνικους υποτιτλους Voody (voody-online.com)
Ασυμβίβαστη Γενιά Ταινία Dangerous Minds / Ασυμβίβαστη Γενιά (1995) online με ελληνικους υποτιτλους Δράμα Greek subtitles (tenies-online.best)
Το Ξυπόλυτο Τάγμα Το Ξυπόλυτο Τάγμα/The Barefoot Bataillon – Γκρεγκ Τάλλας (1953) eng subs – YouTube
Ανάλυση ταινίας, κοινωνική- πολιτική προσέγγιση. Από το κοινωνικό ζήτημα στον κοινωνικό προβληματισμό Αξιολόγησης (ιδιαίτερα ζητήματα θα αναλυθούν από καθηγητή- καθηγήτρια του μαθήματος)
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Ψυχολογικές και Κοινωνιολογικές διαστάσεις στην Αξιολόγηση
Καμαριανός Ιωάννης
- Η αξιολόγηση της ετερότητας στο σχολείο
- Κριτική θεώρηση του νομικού πλαισίου αξιολόγησης ως διαδικασία απορρύθμισης του εκπαιδευτικού πεδίου
Πλιόγκου Βασιλική – Τζάρτζας Γιώργος
- Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης: Αντιλήψεις και πρακτικές
- Εκπαίδευση, ανάπτυξη ικανοτήτων και επαγγελματικές προοπτικές
- Εκπαιδευτικός σχεδιασμός και στοχοθεσία.
Αδάμ Άννα
- Παρουσίαση μελέτης περίπτωσης σύμφωνα με το μοντέλο της Προσωποκεντρικής Προσέγγισης: Σύνδεση θεωρητικών αρχών και πρακτικής με έμφαση σε ζητήματα αξιολόγησης.
- Παρουσίαση μελέτης περίπτωσης σύμφωνα με το μοντέλο της Προσωποκεντρικής Προσέγγισης: Σύνδεση θεωρητικών αρχών και πρακτικής με έμφαση σε ζητήματα θεραπείας.
- Μελέτη και σχολιασμός της έννοιας της θεραπείας ως ένα πρωταρχικά ηθικό εγχείρημα στο πλαίσιο της Προσωποκεντρικής Προσέγγισης.
- Αξιολόγηση και σχολιασμός των αναδυόμενων προκλήσεων στις εφαρμογές της Προσωποκεντρικής Προσέγγισης στην εκπαίδευση.
- Συγκριτική αξιολόγηση και σχολιασμός των θεωρητικών αρχών και τεχνικών της Προσωποκεντρικής Προσέγγισης σε εκπαιδευτικά και συμβουλευτικά πλαίσια.
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Τεχνικές και πρακτικές Αξιολόγησης
Λογιώτης Γιώργος
- Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: κριτήρια και εργαλεία
- Αξιοποιώντας τον Εννοιολογικό Χάρτη ως Εργαλείο Διδασκαλίας και Αξιολόγησης
- Διαθεματική προσέγγιση της γνώσης μέσω τεχνικής Project
- H ρουμπρίκα ως εργαλείο διδασκαλίας και αξιολόγησης
- Το portfolio ως εργαλείο μάθησης και ανατροφοδότησης του εκπαιδευτικού
- Η υλοποίηση της αυτοαξιολόγησης σε σχολικές μονάδες
- Η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας
- Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα από τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα
- Η αξιολόγηση ΓΙΑ τη μάθηση. Έννοια, χαρακτηριστικά, στρατηγικές και εφαρμογή στην πράξη
- Η αυτοαξιολόγηση και η ετεροαξιολόγηση των μαθητών και μαθητριών ως τεχνικές διαμορφωτικής αξιολόγησης
Γκιαούρη Στυλιανή
- Η αξιολόγηση ΓΙΑ τη μάθηση και ζητήματα ποιότητας. Έννοια, βασικά χαρακτηριστικά, στρατηγικές και η εφαρμογή της στην πράξη.
- Ανίχνευση και αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών στην πρώιμη σχολική ηλικία: Συσχετισμός με αναπτυξιακά και περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά.
- Συμπεριληπτική διδασκαλία και χρήση διαφοροποιημένων διδακτικών μεθόδων για μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
- Εφαρμογή των αρχών του Καθολικού Σχεδιασμού για τη Μάθηση στην εκπαίδευση: Ανασκόπηση και βέλτιστες πρακτικές.
- Σύγχρονες πρακτικές για τον σχεδιασμό της αξιολόγησης των μαθητών/τριών για ισότιμη πρόσβαση, συμπερίληψη και κοινωνική δικαιοσύνη.
- Η έννοια, το περιεχόμενο και ο ρόλος της αξιολόγησης στην ειδική εκπαίδευση.
- Μεθοδολογία Έρευνας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Είδη και μέθοδοι αξιολόγησης. Τυπική αξιολόγηση και άτυπη αξιολόγηση.
- Ο ρόλος του/της εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής στην αξιολόγηση των παιδιών: Μορφές συνεργασίας μεταξύ των εμπλεκόμενων εκπαιδευτικών, άλλων ειδικών και της οικογένειας.
- Ο ρόλος του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού (ΕΕΠ) στην αξιολόγηση των παιδιών: Μορφές διεπιστημονικής συνεργασίας
- Μορφές αξιολόγησης και υποστήριξης της νοητικής λειτουργίας και της προσαρμοστικής συμπεριφοράς.
- Μορφές αξιολόγησης και υποστήριξης των μαθητών/τριών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
- Μορφές αξιολόγησης και υποστήριξης των μαθητών/τριών με τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητας.
- Μορφές αξιολόγησης και υποστήριξης των συναισθηματικών ή συμπεριφορικών διαταραχών.
- Μορφές αξιολόγησης και υποστήριξης των διαταραχών αυτιστικού φάσματος.
- Μορφές αξιολόγησης και υποστήριξης των διαταραχών λόγου και ομιλίας.
- Μορφές αξιολόγησης και υποστήριξης των διαταραχών των αισθητηριακών διαταραχών ακοής και όρασης.
- Μορφές αξιολόγησης και υποστήριξης των μαθητών/τριών με ιδιαίτερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα.
- Αξιολόγηση των κοινωνικών δεξιοτήτων για μαθητές/τριες με νοητικές και αναπτυξιακές αναπηρίες.
- Αξιολόγηση των προ-επαγγελματικών δεξιοτήτων για μαθητές/τριες με νοητικές και αναπτυξιακές αναπηρίες.
- Αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων-εφαρμογών στην αξιολόγηση των γνωστικών, μαθησιακών και κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές στο σχολείο.
- Δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης στα Μαθησιακά Περιβάλλοντα: Αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη για τη Δημιουργία Διδακτικών Σεναρίων για μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
- Δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης στα Μαθησιακά Περιβάλλοντα: Χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης για την αξιολόγηση και την παροχή ανατροφοδότησης στους/στις μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες .
- Επαναπροσδιορισμός των ερευνητικά τεκμηριωμένων πρακτικών ειδικής εκπαίδευσης αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- Η εργασία θα πρέπει να περιλαμβάνει εξώφυλλο με το όνομά σας και όνομα διδάσκοντος/ουσας.
- Η αναφορά στη βιβλιογραφία θα πρέπει να γίνεται με το σύστημα ΑΡΑ (θα λάβετε σχετικό αρχείο αναφορών)
- Η εργασία θα πρέπει να περιλαμβάνει ως 20 πηγές
- Δομή Εργασίας
- Περίληψη
- Παρουσίαση των κυρίως θεμάτων μελέτης
- Εισαγωγή στο θέμα
- Ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και ανάπτυξη του θέματος (σε κεφάλαια)
- Συμπεράσματα
- Βιβλιογραφία
- Μέγεθος εργασίας (3.000-5.000 λέξεις) (αν θέλει κάποιος- κάποια επαυξημένο αριθμό λέξεων μπορεί να το κάνει)
Ημερομηνία παράδοσης στην πλατφόρμα: 07/02/2025
(θα σας δοθούν οδηγίες, όταν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες από τον τεχνικά υπεύθυνο Γ. Σεμερτζίδη)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
- Όπου το μάθημα διδάσκεται από περισσότερους καθηγητές-καθηγήτριες γίνεται μια εργασία στο προτεινόμενο θέμα του καθηγητή ή της καθηγήτριας που επιλέγεται.
- Αν επιλεγεί διεπιστημονική εργασία, σε συμφωνία πάντα με τον καθηγητή ή την καθηγήτρια, διορθώνεται και από τους δυο καθηγητές/τριες και βαθμολογείται ξεχωριστά.
- Διατηρείται το δικαίωμα της αντιπρότασης θέματος, εφόσον συμφωνεί ο καθηγητής ή καθηγήτρια
- Σε κάθε μάθημα η επικοινωνία για τις εργασίες γίνεται αποκλειστικά με τον καθηγητή ή την καθηγήτρια του μαθήματος.