Το Διδακτικό Προσωπικό του Μεταπτυχιακού

Η Άννα Αδάμ είναι Ψυχολόγος, κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών Εξελικτικής-Σχολικής Ψυχολογίας και Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Α.Π.Θ. Διετέλεσε επί δεκαετία Επιστημονική Συνεργάτης της Γ΄ Ψυχιατρικής Κλινικής του Π.Γ.Ν. ΑΧΕΠΑ (Παιδοψυχιατρική Υπηρεσία) και έχει αναλάβει ερευνητικό έργο ως μέλος Επιστημονικού Προσωπικού σε συνεργασία με την Β’ Πανεπιστημιακή Παιδιατρική Κλινική του Α.Π.Θ. Έχει συνεργαστεί συστηματικά με εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικούς παιδαγωγούς, Σχολικούς Συμβούλους και εκπροσώπους δημόσιων φορέων (Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα, ΚΕΔΑΣΥ, Συμβουλευτικούς Σταθμούς) στα πλαίσια διεπιστημονικών συνεργασιών. Έχει διατελέσει συντονίστρια οργανωτικού έργου και διδάσκουσα σε εκπαιδευτικά προγράμματα Επιστημονικού Συλλόγου που δραστηριοποιείται στο χώρο της ψυχικής υγείας και της ψυχοκοινωνικής φροντίδας παιδιών, εφήβων και των οικογενειών τους. Επίσης έχει διατελέσει Επιστημονική Συνεργάτης του Ινστιτούτου Εργασίας (ΓΣΕΕ) ασκώντας συμβουλευτικό και επιμορφωτικό έργο σε ευπαθείς ομάδες. Παράλληλα τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει εκπαιδευτικό έργο σε φορείς εκπαίδευσης με τη μορφή εισηγήσεων σε σεμινάρια, εργαστήρια, καθώς και διδασκαλία μαθημάτων σε δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα (Τμήμα Ψυχολογίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Ψυχολογίας Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ΑΣΠΑΙΤΕ). Έχει δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, καθώς και συμμετοχές με αναρτημένες ανακοινώσεις σε συνέδρια και ημερίδες. Ασκεί ιδιωτικά κλινικό έργο με εξειδίκευση σε ζητήματα ψυχοδυναμικής αξιολόγησης, συμβουλευτικής και ψυχοθεραπευτικών παρεμβάσεων σε παιδιά, εφήβους, νεαρούς ενηλίκους και γονείς.

Ο Άρης Ασπρούλης είναι Αριστούχος Διδάκτωρ του Παντείου Πανεπιστημίου με αντικείμενο την Κοινωνιολογία της Εργασίας. Έχει πραγματοποιήσει τη διατριβή του με επιτόπια έρευνα πεδίου στο Λιγνιτωρυχείο της Μεγαλόπολης διερευνώντας τον σιωπηρό αντίκτυπο της Κρίσης πάνω στη ζωή και την εργασία των εργαζομένων. Είναι Αριστούχος του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου με μεταπτυχιακή ειδίκευση στην Εφαρμοσμένη Κοινωνική Πολιτική, την Εργασία και τις Πολιτικές Απασχόλησης στο Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής του Παντείου Πανεπιστημίου. Από το 2002 έως σήμερα έχει συμμετάσχει σε έρευνες του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ) και έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά, όπως «Asian Research Journal of Arts & Social Sciences», «Asian Journal of Education and Social Studies», «Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών», και «Επιστημονική Θεώρηση: Κοινωνική Συνοχή & Ανάπτυξη». Ως μέλος της ερευνητικής ομάδας του Καθηγητή Κοινωνιολογίας Ιορδάνη Ψημμένου τα τελευταία 20 χρόνια έχει συμμετάσχει σε έρευνες του Κέντρου Κοινωνικής Μορφολογίας & Κοινωνικής Πολιτικής του Παντείου Πανεπιστημίου (ΚΕΚΜΟΚΟΠ) και έχει πραγματοποιήσει διαλέξεις σε ακαδημαϊκά συνέδρια στην Ελλάδα και την Αγγλία (Πανεπιστήμια Νιούκαστλ και Ντάραμ). Είναι ειδικός στην Επικοινωνία του Πολιτισμού και θεατρικός συγγραφέας με σταθερή παρουσία στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Από το 2014 διατελεί Διευθυντής Επικοινωνίας & Προβολής του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν και από το 2022 διατελεί Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Διαβαλκανικού Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος της Περιφέρειας Αττικής. Από το 2018 έως σήμερα εισηγείται στην ‘ARTENS– Σεμινάρια για τις Τέχνες και τον Πολιτισμό’ το μάθημα ‘Επικοινωνία του Πολιτισμού’ και διδάσκει ‘Επικοινωνία του Πολιτισμού’ ως επισκέπτης διδάσκων (Professional associate-instructor) στο ‘Εργαστήριο Πολιτισμού VΙ: Θέατρο/Σύγχρονη Παραστασιολογία’ που πραγματοποιείται από την Επίκουρη Καθηγήτρια Πατρίσια Κόκκορη στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Ως θεατρικός συγγραφέας έχει συνυπογράψει δεκατέσσερα θεατρικά έργα τα οποία έχουν παρουσιαστεί στην Ελλάδα, την Αγγλία, την Αμερική και τα βαλκάνια σε σκηνοθεσία Ιόλης Ανδρεάδη, έχουν μεταφραστεί στην αγγλική και ιταλική γλώσσα και έχουν εκδοθεί από την Κάπα Εκδοτική. Το Ακαδημαϊκό Έτος 2022 – 2023 δίδαξε τα μαθήματα «Διαχείριση Κοινωνικών Ζητημάτων σε Περιόδους Κρίσης: Γνώση για την Κοινωνία και τους Θεσμούς», «Ζητήματα κοινωνικής ανισότητας ως προς το φύλο: σεξουαλική διαπαιδαγώγηση – αναίρεση μορφών βίας – κακοποίησης» και «Κοινωνιολογία της Μετανάστευσης: Κοινωνικά Δίκτυα και Κοινωνική Ενσωμάτωση» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και το μάθημα «Αγορά εργασίας – Κοινωνία πολιτών» στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση και στη Δια Βίου Κατάρτιση-Επιμόρφωση» του ίδιου τμήματος.

Ο Παναγιώτης Γιαβρίμης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου με γνωστικό αντικείμενο “Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτική Έρευνα”. Αποφοίτησε από την Παιδαγωγική Ακαδημία Μυτιλήνης. Φοίτησε στο ΜΔΔΕ (Ειδική Αγωγή) και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού Σχολικής Ψυχολογίας (Τμ. Φ.Π.Ψ., ΕΚΠΑ), μεταπτυχιακού σχετικό με την τοπική ανάπτυξη και έρευνα (Τμ Κοινωνιολογίας, Παν. Αιγαίου) και διδακτορικού του Τμήματος ΦΠΨ του ΕΚΠΑ. Έχει επαγγελματική και διδακτική εμπειρία 35 ετών. Έχει διδάξει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο σε διάφορα ελληνικά πανεπιστήμια, ενώ έχει συνεργαστεί με ερευνητικές ομάδες που ασχολούνται με θέματα σχετικά με τη μετανάστευση, τη διαχείριση κρίσεων, την αναπηρία κ.λπ. Επίσης, έχει δημοσιεύσει αρκετά βιβλία και εργασίες σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά, σε πρακτικά συνεδρίων και συλλογικούς τόμους. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στο πλαίσιο της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης και αφορούν τις εκπαιδευτικές ανισότητες, τις ΤΠΕ, τη δια βίου εκπαίδευση, την ειδική αγωγή, την εκπαιδευτική πολιτική και τη διδακτική της Κοινωνιολογίας.

Η Στεργιανή Γκιαούρη είναι Ψυχολόγος, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ψυχολογίας της Ειδικής Αγωγής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στη Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχει επίσης πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας. Διαθέτει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Κοινωνική Ψυχιατρική και Παιδοψυχιατρική από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Συνέχισε διδακτορικές και μεταδιδακτορικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στα ερευνητικά πεδία της Ειδικής Αγωγής και της Εφαρμοσμένης Αναπτυξιακής Ψυχολογίας. Έχει πολυετή εργασιακή, κλινική και διδακτική εμπειρία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στο πεδίο της Σχολικής Ψυχολογίας και της Ειδικής Αγωγής. Προσανατολίζεται κυρίως στις ερευνητικές περιοχές της Ειδικής Αγωγής, της Νοητικής Αναπηρίας, της Ψυχοεκπαιδευτικής Αξιολόγησης, της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης, της Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης παιδιών και εφήβων με δυσκολίες στη μάθηση και στη ζωή. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων και συστημική-οικογενειακή ψυχοθεραπεύτρια. Έχει δημοσιεύσει ερευνητικές εργασίες σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά, συλλογικούς τόμους και είναι συν-συγγραφέας  βιβλίων σχετικών με τη Ψυχολογία και την Ειδική Αγωγή. Έχει συμμετάσχει σε συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό

Ο Κωνσταντίνος Ι. Δημούλης είναι Διδάκτορας Βαλκανιολογίας με ειδικότητα τις θρησκευτικές μειονότητες των Βαλκανίων. Έχει πραγματοποιήσει σπουδές Θεολογίας, Νεότερης Ευρωπαϊκής Ιστορίας, Πολιτικών Επιστημών, Βαλκανιολογίας. Ασχολείται με ζητήματα Θρησκευτικών Μειονοτήτων, Συγκρούσεις Θρησκειών και Πολιτικών Συστημάτων, Ιστορίας, Εκπαίδευσης Ενηλίκων και Ειδικής Αγωγής. Απασχολήθηκε αρχικά στο Ιστορικό Αρχείο του Υπουργείου Εξωτερικών και κατόπιν διορίστηκε με ΑΣΕΠ ως καθηγητής δευτεροβάθμιας. Επί σειρά ετών διετέλεσε υποδιευθυντής σε δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Με βάση την ενασχόλησή του με την Εκπαίδευση Ενηλίκων συνεργάζεται από το 2015 με τον ΕΟΠΠΕΠ ως μέλος Επιτροπών Ειδικών Επιστημόνων διαφόρων ειδικοτήτων. Επίσης συμμετέχει ως επιστημονικός συνεργάτης σε επιστημονικά περιοδικά, σε θέματα Θρησκευτικών Μειονοτήτων και Ιστορίας των κρατών της Βαλκανικής Χερσονήσου. Έχει εργαστεί σε ερευνητικές ομάδες για τη διερεύνηση ζητημάτων αναφορικά με τις κοινωνιολογικές συνέπειες της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα. Επίσης, τον ενδιαφέρει η μελέτη της ιστορίας των βαλκανικών χωρών με αξιοποίηση αρχειακού υλικού. Επικεντρώνεται στη σύνδεση Πολιτικής και Θρησκειών. Μελέτες και άρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά περιοδικά και επιστημονικούς τόμους.

Ο Γεώργιος Ιορδανίδης σπούδασε Νεοελληνική Φιλολογία στο Τμήμα Φιλολογίας του Α.Π.Θ. και στη συνέχεια  απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (master) από το Πανεπιστήμιο του Manchester  και διδακτορικό τίτλο σπουδών από το Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ. στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Εργάστηκε ως ειδικός επιστήμονας στα Παιδαγωγικά Τμήματα  Δημοτικής και Προσχολικής Εκπαίδευσης των Πανεπιστημίων Θεσσαλίας, Δυτικής  Μακεδονίας και Α.Π.Θ., στο Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του  Πανεπιστημίου Μακεδονίας διδάσκοντας γνωστικά αντικείμενα όπως Οργάνωση και  Διοίκηση της Εκπαίδευσης, Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, Σχολικό Κλίμα και Σχολική  Κουλτούρα, Διεύθυνση Σχολικής Μονάδας κ.α. Σήμερα εργάζεται ως καθηγητής στην  Οργάνωση και Διοίκηση Εκπαίδευσης και την Εκπαιδευτική Ηγεσία στο Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Ταυτόχρονα από το 2019 υπηρετεί στο ΠΔΜ ως Αντιπρύτανης Οικονομικών, Προγραμματισμού και Ανάπτυξης και ως Πρόεδρος του ΚΕΔΙΒΙΜ. Τα βασικά γνωστικά  αντικείμενα ενασχόλησής του στο πανεπιστήμιο τόσο στην διδασκαλία όσο και στην  έρευνα αφορούν στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης, την Εκπαιδευτική Αξιολόγηση με έμφαση στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προσωπικού, τη Διεύθυνση  Σχολικής Μονάδας, τη Σχολική Ηγεσία κ.α. Δύο βιβλία και αρκετές εργασίες του (βιβλιογραφικές και  ερευνητικές) έχουν δημοσιευθεί, ενώ έχει συμμετάσχει σε  πλήθος συνεδρίων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Ο Ιωάννης Καμαριανός είναι καθηγητής στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Πατρών.  Από το 1996, έχει διδάξει κοινωνιολογία, κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, κοινωνική και εκπαιδευτική έρευνα τόσο στο προπτυχιακό όσο και στο μεταπτυχιακό επίπεδο.

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν την κοινωνιολογία, την μεθοδολογία έρευνας και την κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (φαινόμενα αποκλεισμού και ανισότητας),  την ετερότητα, τη μετανάστευση και την κοινωνιολογία των ΤΠΕ.

Ως διευθυντής του Εργαστήριου Ανάλυσης & Σχεδιασμού Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Κοινωνιολογικής Ανάλυσης Δεδομένων της Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 61/10-4-1990, http://sociologylab.upatras.gr/)  και επιστημονικά υπεύθυνος και  μέλος ερευνητικών ομάδων και έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 25 ερευνητικά προγράμματα που χρηματοδοτούνται, σε θέματα που αφορούν την κοινωνιολογία, την κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, την ανισότητα και την ετερότητα. Έχει επιβλέψει προπτυχιακές διπλωματικές εργασίες, μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες και διδακτορικές διατριβές και έχει συμμετάσχει σε επιτροπές εποπτείας του Ph.D., σε μεταπτυχιακά προγράμματα του Πανεπιστημίου Πατρών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Αριστοτελείου, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Ακόμη έχει διδάξει σε ευρωπαϊκά ιδρύματα του εξωτερικού: Παιδαγωγική Ακαδημία της Βιέννης (προπτυχιακό), Παιδαγωγική Ακαδημία του Σάλτσμπουργκ (προπτυχιακό), Παιδαγωγική Ακαδημία του Linz (προπτυχιακό), Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου  Κύπρου  (Προπτυχιακό & Μεταπτυχιακό).

Έχει διατελέσει μέλος της Ελληνικής, Ευρωπαϊκής και Διεθνούς Εταιρείας Κοινωνιολογίας, καθώς και μέλος συντακτικών συμβουλίων ελληνικών και διεθνών περιοδικών. Υπήρξε επίσης μέλος επιστημονικών επιτροπών εθνικών και διεθνών συνεδρίων. Τέλος, έχει δημοσιεύσει 11 βιβλία ως μοναδικός συγγραφέας και συν-συγγραφέας (τρία εκ των οποίων στα Αγγλικά). Έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 100 άρθρα, τα περισσότερα εκ των οποίων σε διεθνή περιοδικά και πρακτικά διεθνών συνεδρίων. Τόσο σε επίπεδο συγγραφής βιβλίων όσο και στο επίπεδο συγγραφής ελληνικών και ξενόγλωσσων άρθρων έχει χρησιμοποιήσει τόσο ποσοτική όσο και ποιοτική μεθοδολογία αξιοποιώντας  των εμπειρικών μελετών του. To ερευνητικό του ενδιαφέρον εστιάζεται στο πεδίο της εκπαίδευσης, της κατάρτισης και της εκπαιδευτικής πολιτικής, αλλά και σε θέματα που αφορούν στην ένταξη, την ανισότητα και τον αποκλεισμό. Ειδικότερα έχει συμμετάσχει (σε ορισμένα και ως επιστημονικός υπεύθυνος) σε 33 ερευνητικά έργα.

Η Ευαγγελία Καλεράντε είναι Καθηγήτρια της Εκπαιδευτικής Πολιτικής- Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης, στο Πανεπιστήμιο της Δ. Μακεδονίας. Έχει πραγματοποιήσει σπουδές Πολιτικών Επιστημών, Παιδαγωγικών και Κοινωνιολογίας. Ασχολείται με ζητήματα Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης και Πολιτικής Κοινωνιολογίας. Με βάση την ενασχόλησή της με την Κοινωνιολογία της Τέχνης και της Λογοτεχνίας έχει συνεργαστεί με τη Σχολή Καλών Τεχνών και το μεταπτυχιακό τμήμα Δημιουργικής Γραφής. Συνεργάζεται σε μεταπτυχιακά τμήματα διαφορετικών Πανεπιστημίων, όπως και σε σεμιναριακούς κύκλους. Στις ειδικές συνεργασίες της περιλαμβάνεται επιστημονικό έργο σε οργανισμούς, όπως: ΙΚΥ, ΕΚΔΔΑ, ΚΕΘΙ, ΙΠΕΜ-ΔΟΕ, ΕΛΙΔΕΚ κλπ. Επίσης συμμετέχει σε τυπικά και άτυπα πεδία σκέψης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε θέματα κοινωνικής οικονομίας, μετανάστευσης και κοινωνιολογικής μελέτης κοινωνικών ανισοτήτων. Έχει εργαστεί σε ερευνητικές ομάδες για τη διερεύνηση ζητημάτων αναφορικά με την Εκπαιδευτική Πολιτική για τη μετανάστευση και την ισότητα. Επίσης, την ενδιαφέρει η μελέτη της Ιστορίας της Εκπαιδευτικής Πολιτικής, με αξιοποίηση αρχειακού υλικού και   βιογραφικής ανάλυσης. Επικεντρώνεται στη σύνδεση πολιτικής, εκπαίδευσης και δομημένης κοινωνικής πραγματικότητας. Είναι μέλος Ελληνικών Επιστημονικών Συλλόγων και αντίστοιχων  Παγκοσμίων της ειδικότητάς της. Μελέτες και άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά και ξένα περιοδικά και επιστημονικούς τόμους. Τα προσωπικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε κινηματογράφο, λογοτεχνία και φωτογραφία.

Ο Αργύρης Κυρίδης είναι καθηγητής στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (1988), όπου και αναγορεύτηκε διδάκτορας της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης(1994). Επίσης έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Κοινωνιολογία και στην Πολιτική Επιστήμη στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (University of London – Birkbeck College) (1988 – 1989). Διδάσκει ή έχει διδάξει σε προπτυχιακό επίπεδο, εκτός από το Τ.Ε.Π.Α.Ε. του Α.Π.Θ., στο Τμήμα Νηπιαγωγών, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, στο Τμήμα Βαλκανικών Σπουδών, στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Π.Δ.Μ. και στο Ε.Α.Π. τις Θεματικές Ενότητες ΕΠΟ41 και ΕΚΠ60 (συντονιστής). Σε μεταπτυχιακό επίπεδο έχει διδάξει στο Π.Τ.Ν. του Π.Δ.Μ. (2006 – 2012) στο Π.Τ.Δ.Ε. του Π.Δ.Μ. (1995 – 2012), Τμήμα Βαλκανικών Σπουδών του Π.Δ.Μ. (2009 – 2012), στο Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών (2002 – 2003, 2011 – 2012 και 2013 – 2017) και στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Κατεύθυνση Διδακτική της Βιολογίας) του Τμήματος Βιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (2004-2008). Το συγγραφικό του έργο και τα ερευνητικά μου ενδιαφέροντά επικεντρώνονται σε ζητήματα που αφορούν τις μεθόδους έρευνας (ποσοτικές και ποιοτικές), την κοινωνιολογία, την κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, την κοινωνιολογία του πολιτισμού, την κοινωνιολογία του εθνικισμού, την κοινωνιολογία των νέων τεχνολογιών και την πολιτική κοινωνιολογία. Έχει εκδώσει βιβλία ως μοναδικός συγγραφέας καθώς και βιβλία με άλλους συνεργάτες. Εργασίες του έχουν συμπεριληφθεί σε ξενόγλωσσους και ελληνόγλωσσους συλλογικούς τόμους και έχει δημοσιεύσει άρθρα σε ξενόγλωσσα και ελληνικά περιοδικά.

 Η Ευθαλία Κωνσταντινίδου είναι Μόνιμη Επίκουρη Καθηγήτρια «Κοινωνικής Ψυχολογίας», στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας, Π.Δ.Μ. Το συγγραφικό έργο και τα ερευνητικά ενδιαφέροντά της σχετίζονται με ζητήματα που αφορούν στην κατασκευή της ελληνικής εθνικής ταυτότητας στα αναλυτικά προγράμματα και τα σχολικά βιβλία ιστορίας, στη χρήση της ψυχολογικής γνώσης σε ποικίλους τομείς της εκπαίδευσης, στην κατασκευή της παιδικής ηλικίας στην ψυχολογία και την εκπαίδευση, ιδιαίτερα στα προγράμματα σπουδών του νηπιαγωγείου, καθώς και στους τρόπους κατανόησης και διαχείρισης της πολιτισμικής διαφοράς στην εκπαίδευση.

O Γεώργιος Λογιώτης είναι εκπαιδευτικός στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας και του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α.. Επίσης, είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Εκπαιδευτική Αξιολόγηση και Διδάκτωρ Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Έχει ασκήσει καθοδηγητικό και συμβουλευτικό έργο ως Υπεύθυνος Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού στη Δ.Δ.Ε. Β’ Αθήνας (2012-2018). Διδάσκει στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, στο Ινστιτούτο Επιμόρφωσης (2008 μέχρι σήμερα) και στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (2018 μέχρι σήμερα).

Στα διδακτικά, συγγραφικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα εντάσσονται η Εκπαιδευτική Πολιτική, η Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, η Συμβουλευτική και ο Προσανατολισμός και η Εκπαίδευση Ενηλίκων.

Η Ουρανία (Ράνια) Μουσούλη είναι διδάκτωρ Συγκριτικής Λογοτεχνίας (έρευνα γύρω από το έργο του Albert Camus και του Οδυσσέας Ελύτη), την οποία εκπόνησε με υποτροφία ΙΚΥ. Έχει ολοκληρώσει δύο

Μεταδιδακτορικές Έρευνες (την πρώτη στις Νέες Τεχνολογίες και το ρόλο τους στην Εκπαίδευση, με έμφαση την ελληνική και τη δεύτερη στις Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Σπουδές). Είναι απόφοιτος του τμήματος Κλασικής Φιλολογίας του ΕΚΠΑ και κατέχει μεταπτυχιακό από το King’s College του Λονδίνου (Modern Greek studies).

Στο πλαίσιο της Μεταδιδακτορικής της Έρευνας, έχει διδάξει στην  Τριτοβάθμια εκπαίδευση, στο τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Στο ίδιο Πανεπιστήμιο, συνεργάζεται με το Εργαστήριο Τηλεκπαίδευσης και είναι Επιστημονική Συνεργάτης του Ινστιτούτου Ασφάλειας Συστημάτων και Επιστήμης Δεδομένων. Στις συνεργασίες της περιλαμβάνονται επίσης, η ομάδα «iPRISM Research group» (http://iprism.eu/ ) και το Επιμελητήριο Φθιώτιδας.

Έχει πραγματοποιήσει διαλέξεις σε Πανεπιστήμια και είναι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων και της Société des Études Camusiennes. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα, στρέφονται γύρω από τη Συγκριτική, τη Νεοελληνική Λογοτεχνία αλλά και την Εκπαίδευση (ρόλος των ΤΠΕ).

Εργάστηκε σε Φροντιστήρια και Ιδιωτικά Σχολεία και τα τελευταία χρόνια διδάσκει στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.  Έχει συμμετάσχει σε συνέδρια του εξωτερικού και της Ελλάδας και έχει δημοσιεύσεις σε λογοτεχνικά περιοδικά. Στις προσωπικές της ενασχολήσεις εντάσσονται το θέατρο, η jazz μουσική και η γυμναστική.

Η Σουζάννα-Μαρία Νικολάου είναι Καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο «Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έχει σπουδάσει στο  Πανεπιστήμιο Αθηνών Φιλοσοφία, Παιδαγωγική και Ψυχολογία και στο Πανεπιστήμιο της Κολωνίας (Γερμανίας) Κοινωνική Παιδαγωγική-Κοινωνιολογία, Μεσαιωνική και Νεότερη Ιστορία και Φιλοσοφία. Έχει διδάξει επί σειρά ετών στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο (ΠΤΔΕ και ΦΠΨ, ΠΜΣ «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου»). Στις ειδικές συνεργασίες της περιλαμβάνεται επιστημονικό έργο και μελέτες αξιολόγησης  σε οργανισμούς, όπως: ΙΕΠ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ΙΚΥ, Erasmus+, ΕΚΔΔΑ, ΙΠΕΜ-ΔΟΕ, ΕΑΠ κλπ. Βιβλία και άρθρα της έχουν δημοσιευτεί στο εξωτερικό (Teubner Verlag, Cambridge Scholars Publishing) και στην Ελλάδα (Gutenberg, Γρηγόρη). Τα επιστημονικά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν σε θεματικές όπως η Δημοκρατική Εκπαίδευση και η Ιδιότητα του Πολίτη, οι Κοινωνικές και  Εκπαιδευτικές ανισότητες, η Έμφυλη Ισότητα, η Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού και του Εκπαιδευτικού Έργου, τα Προβλήματα Σχολικής Διαρροής, η Κοινωνικοποίηση του παιδιού κ.ά.

Ο Ουδατζής Νικόλαος έχει πραγματοποιήσει σπουδές Παιδαγωγικών, Πολιτικών Επιστημών και Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης. Κύρια επιστημονικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι η πολιτική ανάλυση και η εκπαιδευτική πολιτική με εστίαση στις κοινωνικές και εκπαιδευτικές ανισότητες. Έχει συμμετάσχει σε διεθνή και ελληνικά συνέδρια με ερευνητική εστίαση στην πολιτική ανάλυση, την εκπαιδευτική πολιτική και την αξιολόγηση. Αξιοποιεί σύνθετες ποιοτικές και ποσοτικές μεθόδους έρευνας στις εργασίες του. Έχει διατελέσει κριτής διεθνών και ελληνικών συνεδρίων στη θεματική της εκπαιδευτικής πολιτικής και της σχολικής εκπαίδευσης. Συμμετείχε σε ερευνητικά project σχετικά με τις προοπτικές απασχόλησης, εκπαίδευσης και κατάρτισης ευαίσθητων πληθυσμιακών ομάδων (γυναίκες, νέοι, κρατούμενοι). Άρθρα και μελέτες του έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή περιοδικά και πρακτικά επιστημονικών συνεδρίων. Τα προσωπικά του ενδιαφέροντα αναφέρονται στην ιστορία και την πολιτική.

Η Δέσποινα Παπαδοπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πτολεμαΐδα. Σπούδασε Φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, όπου εκπόνησε και το μεταπτυχιακό της στη Λογοτεχνία (βαθμός Άριστα). Είναι Διδάκτορας της Φιλοσοφίας του ΑΠΘ (με βαθμό άριστα παμψηφεί). Το δεύτερο μεταπτυχιακό της στο Πανεπιστήμιο Roma Tre έχει αντικείμενο τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Γνωρίζει τρεις ξένες γλώσσες: Αγγλικά και Ιταλικά (σε άριστο επίπεδο) και Γαλλικά (σε επίπεδο Β2). Έχει πιστοποίηση Β επιπέδου στην Πληροφορική.

Εργάστηκε στην Επιτροπή Ερευνών του ΑΠΘ ως συνεργάτης του καθ. Εμμανουήλ Κριαρά στη σύνταξη του «Λεξικού της Μεσαιωνικής Ελληνικής Δημώδους Γραμματείας (1100-1669)» και συνεργάστηκε στην εκπόνηση εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα της Λογοτεχνίας με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του Υπουργείου Παιδείας (2011-12).

Στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας δίδαξε για δύο εξάμηνα το προπτυχιακό μάθημα «Πρακτικές Ακαδημαϊκού Λόγου» (2021-2022) και για το διάστημα Απρίλιος-Οκτώβριος 2023 συντόνισε και δίδαξε το σεμιναριακό μάθημα «Οργάνωση Ακαδημαϊκού Λόγου-Έρευνα» στο πλαίσιο του ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής: Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση και στη Δια Βίου Κατάρτιση –Επιμόρφωση».  Συνεργάστηκε με το Πανεπιστήμιο Roma Tre ως tutor accogliente στην πρακτική άσκηση των φοιτητών/φοιτητριών του μεταπτυχιακού προγράμματος «Leadership e Management in Educazione. Dirigenza Scolastica e Governo della Scuola» (2013, 2014, 2015).

Δίδαξε στην ΑΣΠΑΙΤΕ, Παράρτημα Κοζάνης, το μάθημα της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης (2019-2021). Είναι Επιμορφώτρια του ΙΕΠ στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία, τα Νέα Προγράμματα Σπουδών Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο και την Εισαγωγική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών.

Εργάζεται στη δημόσια εκπαίδευση από το 1993. Υπηρέτησε ως Διευθύντρια σχολικών μονάδων, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου (Σχολική Σύμβουλος) φιλολόγων Κοζάνης και Γρεβενών στο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Δυτικής Μακεδονίας, Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης, Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και (από τον Σεπτέμβριο του 2022) ως Αναπληρώτρια Περιφερειακή Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας.

Διετέλεσε Πρόεδρος του Συνδέσμου Φιλολόγων Κοζάνης, είναι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων, της Ελληνικής Εταιρίας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης, κ.ά. επιστημονικών και πολιτιστικών Συλλόγων. Συνεργάζεται ως κριτής σε ελληνικά περιοδικά και συνέδρια. Συμμετέχει σε συνέδρια και αρθρογραφεί για θέματα φιλολογικά, παιδαγωγικά και διοίκησης της εκπαίδευσης.

Η Βασιλική Πλιόγκου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, της Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, με γνωστικό αντικείμενο «Παιδαγωγική και Εφαρμογές στην Εκπαίδευση». Έχει λάβει Πτυχίο Παιδαγωγικής από το Πανεπιστήμιο Πατρών, έχοντας ολοκληρώσει τις βασικές σπουδές της, με υποτροφία του ΙΚΥ, στο Πανεπιστήμιο της Γάνδης στα «Δικαιώματα Παιδιών». Κατέχει δύο Μεταπτυχιακά Διπλώματα Ειδίκευσης στις Επιστήμες Εκπαίδευσης και Αγωγής από τα Πανεπιστήμια Λονδίνου-Αθηνών και Δ. Μακεδονίας και αντίστοιχο Διδακτορικό Δίπλωμα από την Παιδαγωγική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Επί σειρά ετών έχει συνεργαστεί ως διδάσκουσα και ερευνήτρια με το ΑΠΘ, ΔΠΘ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, ενώ συνεχίζει να συνεργάζεται με το ΕΑΠ, την ΑΣΠΑΙΤΕ Θεσσαλονίκης και το Frederick University of Cyprus. Είναι μέλος του Μητρώου Κύριου Διδακτικού Προσωπικού και εμπειρογνώμονας του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) σε θέματα φύλου και ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Είναι κριτής σε δεκαπέντε και πλέον ελληνόγλωσσα και ξενόγλωσσα επιστημονικά περιοδικά. Οι ανακοινώσεις και δημοσιεύσεις της διαπνέονται από τις αρχές, τις επιστημολογικές και μεθοδολογικές θεωρήσεις της Παιδαγωγικής Επιστήμης και των Επιστημών Εκπαίδευσης, με έμφαση στα αντικείμενα διασύνδεσης εκπαίδευσης και οικογενειών, πολιτειότητας, φύλου, ανθρωπίνων δικαιωμάτων και εκπαιδευτικών εφαρμογών σε διαφορετικούς πληθυσμούς/δέκτες, κυρίως στην προσχολική και σχολική ηλικία σε εκπαιδευτικά πλαίσια τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης. Είναι η Διευθύντρια του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Μελετών και Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Πρακτικών της Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του ΠΔΜ, η Τμηματικά Υπεύθυνη ERASMUS και Πρακτικής Άσκησης, καθώς και η Αν. Πρόεδρος της ΕΠΕΣ νομού Καστοριάς. Είναι η Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας της Παγκόσμιας Οργάνωσης Προσχολικής Εκπαίδευσης (ΟΜΕΡ) και μέλος του Δ.Σ. του Παιδικού Μουσείου Θεσσαλονίκης. Έχει διακριθεί με το Βραβείο της Διεθνούς Επιτροπής της ΟΜΕΡ για το 2016 στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη στο πλαίσιο του Global Action Programme της UNESCO, στο Πανεπιστήμιο Ewha Womans της Σεούλ, στη Νότια Κορέα, τον Ιούλιο 2016.

Ο Βασίλης Σβολόπουλος είναι απόφοιτος του τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης, κάτοχος MAT in Physics από το University of Vermont και PhD in Science Education από το New York University. Εργάστηκε ως εκπαιδευτικός σε σχολεία (ιδιωτικά και δημόσια), στην Ελλάδα και στις ΗΠΑ, όπου δίδαξε μια ευρεία γκάμα μαθημάτων σ΄ όλες τις βαθμίδες και τάξεις της σχολικής εκπαίδευσης. Έχει επίσης σημαντική εμπειρία 30 ετών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στα γνωστικά αντικείμενα science education και educational technology, αξιολόγηση, μεθοδολογία έρευνας κ.ά. στα μεταπτυχιακά προγράμματα των Νew York University (επισκέπτης καθηγητής), Fordham University (επίκουρος καθηγητής), University of Puerto Rico, Marymount College, University of Vermont, Πανεπιστημίου Αθηνών και στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Παράλληλα με τη διδασκαλία έχει επίσης πολλές δημοσιεύσεις και συμμετοχή σε ερευνητικά έργα και επιτροπές. Από το 1995 – 2004 εργάστηκε στο Υπουργείο Παιδείας – Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας ως ερευνητής στην Αξιολόγηση και υπεύθυνος μεταξύ άλλων, για την ανάπτυξη και χρηματοδότηση του Κέντρου μέσω ευρωπαϊκών πόρων, το σχεδιασμό, παρακολούθηση και ολοκλήρωση εκπαιδευτικών ερευνών (τη μεγαλύτερη σε έκταση και χρηματοδότηση ενέργεια εκπαιδευτικής έρευνας στην ΕΕ), την οργάνωση σεμιναρίων για την εκπαιδευτική έρευνα για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, τη δημιουργία της πρώτης τράπεζας θεμάτων, κ.ά. Σήμερα υπηρετεί ως Τεχνικός Σύμβουλος στην Υπηρεσία Εφαρμογής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Βουλής των Ελλήνων.

Ο Γιώργος Τζάρτζας είναι Αναπληρωτής Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστήμιου Δυτικής Μακεδονίας στο γνωστικό αντικείμενο «Ιστορία της Εκπαίδευσης».Είναι Αναπληρωτής Διευθυντής του Συμβουλίου του Ινστιτούτου Ανθρωπιστικών Ερευνών του Πανεπιστημιακού Ερευνητικού Κέντρου/ ΠΔΜ «ΤΗΜΕΝΟΣ», μέλος της Ειδικής Διιδρυματικής Επιτροπής στο Κοινό Διαπανεπιστημιακό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του ΠΔΜ-ΕΑΠ «Δημιουργική Γραφή». Δίδαξε στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, (Σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό), στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, (Σχολή Επιστημών της Αγωγής, ΠΤΔΕ), και στην ΑΣΠΑΙΤΕ (Πρόγραμμα παιδαγωγικής Κατάρτισης,  (ΠΠΑΙΚ). Υπήρξε ερευνητής στο Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Επισκέπτης ερευνητής στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου (FU-BERLIN),στη Γερμανία, στο Institute of Education, University of London (International Centre for Intercultural Studies), στη Βρετανία και υπότροφος στο Collegio San Carlo di Modena, στην Ιταλία. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στην ανάπτυξη και εξέλιξη των παιδαγωγικών ιδεών από τη Νέα Εποχή έως τη  μετανεωτερικότητα και στις επιρροές τους στην εξέλιξη της ελληνικής εκπαίδευσης, μέσα από την διεπιστημονική προσέγγιση θεμάτων της Ιστορίας της εκπαίδευσης, όπως πχ. της Πολιτισμικής Ιστορικής Ανθρωπολογίας.

Η Σοφία Τρομάρα είναι Διδάκτωρ των Επιστημών Αγωγής. Έλαβε το διδακτορικό της δίπλωμα από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ. Είναι κάτοχος MSc του Πανεπιστημίου του Μπρίστολ στον τομέα της Κοινωνιολογίας. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας του ΔΠΘ. Έχει εργαστεί ως διδακτικό προσωπικό στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών “Learning for Refugees and Migrants” στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, καθώς και στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγική του ΑΠΘ. Ακόμη, υπήρξε επιστημονική συνεργάτιδα του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας, του Λαογραφικού και Εθνολογικού Μουσείου Μακεδονίας-Θράκης και του Τελλόγλειου Ιδρύματος Τεχνών ΑΠΘ. Έχει λάβει μέρος ως επιμορφώτρια στο Πρόγραμμα Κατάρτισης Στελεχών ΣΕΠ στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ «Δράσεις Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού με την Οπτική του Φύλου». Έχει συμμετάσχει ως ερευνήτρια στο Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ του  Τμήματος Ψυχολογίας του ΑΠΘ, με θέμα «Προωθώντας την ισότητα των φύλων κατά τη μετάβαση από την εκπαίδευση στην αγορά εργασίας: δράσεις συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού με την οπτική του φύλου. Υποέργο 2: έρευνα».

Nίκος Φωτόπουλος είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής της Σχολής Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με γνωστικό αντικείμενο «Κοινωνιολογία των Πολιτισμικών και Εκπαιδευτικών Πρακτικών», καθώς και Επιστημονικός Διευθυντής του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΚΑΝΕΠ) της ΓΣΕΕ. Έχει διδάξει και έχει δώσει διαλέξεις ως επισκέπτης καθηγητής σε Πανεπιστημακά Ιδρύματα της Ελλάδας και του εξωτερικού αντίστοιχα. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα κινούνται στο χώρο της κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης και της εκπαιδευτικής πολιτικής, της κοινωνιολογίας του πολιτισμού, της κριτικής πολιτισμικής ανάλυσης και θεωρίας. Έχει συμμετάσχει σε πλήθος επιτροπών ως εμπειρογνώμονας για θέματα εκπαίδευσης και πολιτισμού, κατάρτισης, διά βίου μάθησης και απασχόλησης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ενώ άρθρα του έχουν συμπεριληφθεί σε συλλογικούς τόμους, ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά διεθνών συνεδρίων.

Scroll to Top